Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J53a65r87d93a 57F92i47š46e22r

17. 10. 2016 16:18

Dobrý den, paní Drobná. Víte, dost dlouho jsem si lámal hlavu, jak je možné, že někdo tak inteligentmní a vzdělaný jako vy, dokáže beze zbytku podlehnout něčemu tak očividně skrz naskrz podlému, zamidrákovanému a zlému jako je Putin....malý, zakomplexovaný chlapeček z periferie, s rukama od krve, který se souhrou podivných náhod dostal do pozice na kterou prostě nestačí. Kříženec Džugašviliho a Maa.

A myslím, že jsem na to přišel. Jak někdo psal, jste kartářka a vůbec senzibil, je to tak? To by totiž dost věcí vysvětlovalo, Putin sám se totiž obklopil astrology, čaroději, vědmami a hvězdopravci a odtud možná takový vliv na vás, citlivou a senzibilní osobu, nemyslíte?

Nemylte se nemyslím to nijak zle, ani posměšně, ale jak jinak by se dalo vysvětlit vaše okouzlení člověkem s krysím obličejem a nulovým charisma a nazývat ho největším stratégem světa?

Víte, sám jsem trošku ve věcích esoteriky vzdělán a není to tak dlouho, co jsem podnikl nějaký skušební výpad na Putinovu stranu a vrátil se mi neuvěřitelný proud zla, který jsem velmi dlouho vydýchával. Sama dobře víte, že s černou maggií není radno si zahrávat. Takže ta esoterická obrana kolem Putina zcela jistě existuje a velmi dobře funguje. Na závěr vám přeji brzké prohlédnutí reality a my ostatní musíme doufat, že jeho odchod či pád, nás nevezme všechny s sebou.

http://www.lidovky.cz/z-putina-se-stal-pripad-pro-psychiatra-rika-autor-zakazanych-ruskych-gumaku-senderovic-gtu-/zpravy-svet.aspx?c=A161016_210651_ln_zahranici_ELE

0 0
možnosti
Foto

Je to otázka náhledu na věc. Zkuste si vyhodnotit, co se kdy historicky dělo.. každá národ, který je připraven o vlastní obrannou sílu, je vyřazen ze hry.. i náš národ byl a je takto směřován. Byly nám utrhány drápky, nemůžeme vůbec nic. Co k tomu chcete dodat? Zřejmě i já budu dehonestována, jelikož mám jiný, než mainstreamovský názor na současnost.. ale beru to, je to můj život, mé názory. Nejsou populistické, jsou mé - a to, že jsem vyřazena z řad blogerů a mé názory jsou skryty a utlumeny, zcela dané stranou - my vypovídají o všem. Ano, jsou správné - a niko o tom nemá vědět, mainstream jde jinou cestou, jiné cesty jsou zapovězené. Jsem toho důkazem. Děkuji za váš příspěvek. Jsem tak nepřijatelná, že musm být zticha. To je věc... dneška... a je o tom demokracie? :) Usmívám se.. nevěděla jsem sama, že jsem tak nepřijatelná pro současnost, než mi to dala média najevo... :)

0 0
možnosti

Hned první věta a veliká lež...rusové, že války NIKDY nezačínají? Rusko se nestalo největší zemí světa, protože by se jeho vládcové snad dobře oženili, to ani náhodou a válka je základní prostředek k získání území...

Ale nechoďme nijak daleko do historie, jen tak namátkou, kdo v minulém století začal válku proti Polsku, Finsku, Pobaltským státům nebo Besarábii? A v době novější proti Afghánistánu, Čečně nebo nejnověji hybridní válku proti Ukrajině?

1 0
možnosti

Paní autorka je zde dost profláknutá "pohádkářka" - neřekl jsem lhářka, že ne?:-P Ale proč byla asi vykopnuta administrací? Má hodně vyvinutou představivost , což je vidět na té "odposlechnuté historce" z Kyjeva...;-D;-D

1 0
možnosti

Karel May prý nikdy nebyl na území, o kterém napsal ty tisíce stran, ale přesto mi to nevadí a nehodlám zkoumat, jak moc se držel reality. Ani mi nevadí, že se filmová zpracování odehrávala v Jugoslávii. Celé je to totiž takové hezky romantické a s dobrým koncem.

Obávám se však, že zde se žádná romantika nekoná a o dobrém konci by se také dalo pochybovat. Abyste mohla být brána vážně, tak bych to viděl tak, že byste si tam nejdříve měla zkusit pár let žít, zachovat si nadhled a pak poté psát o něčem, co nyní skládáte ze střípků dojmů a osobních přání.

Až mi odvětíte, že s těmi lidmi mluvíte a máte to z první ruky, pak vězte, že je stále nejpravdivější "Lepší jednou vidět, než stokrát slyšet".

0 0
možnosti
Foto

Nebudu vás přesvědčovat, jak tu zem mám procestovanou, ale zde jde o docela něco jiného. Nám záměrně zamezují přístup k informacím o tomto území - a nemáme vědět, co se tam skutečně děje a jak tam hlavně jde dopředu ekonomika. Vy doopravdy nevíte, že tam lidé podnikají dlouhé cesty a vozí odtamtud průběžně informace a dokumenty, že není tak těžké sledovat skutečnost? Jednak jsem tam byla sama, jednak mám přátele, kteří tam žijí - i mezi Rusy (nejen Čechy) na různých místech, a o víkendu jdu na přednášku z cest touto zemí, ze které se právě vrátil kamarád.. foto jsem již viděla - vězte, že o hodně přicházíte, když se k vám tyto informace skrz hradby cenzury nedostanou..

Je to jinak boj ekonomik - a nám je předkládán jen jeden pohled, zatímco o druhém nesmíme vědět - a to je i důvod, proč mě již nenajdete zde mezi bloggery - to je cenzura mých názorů, které by pro vás, kteří jste informováni procezenou a správně zabarvenou masou řízených informací - nepřijatelné. To neznamená, že nepíši, dále pracuji na všech svých tématech.

Děkuji za váš příspěvek - jsem ráda, že jste si k článku našel cestu i přes blokaci redakce.

0 0
možnosti

Nemáte tu žádné reakce. Víte, já si myslím, že je to hlavně proto, že se "na východě" lidi během těch desetiletí od války naučili rozlišovat realitu a propagandu. Nejsou to jen hloupé ovce, které slepě věří, co jim kdo vykládá.

Ten samý rozdíl vidím mezi východním a západním Německem.

Blaze těm, kdo vidí jen jeden směr a nemají pochyb. Máte to tak jednodušší.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Dano, ráda vás vidím, skutečně. Ne, již mě nenajdete mezi bloggery - to je zásluha redakce, takže tu pak nemůžete číst reakce lidí - ale to neznamená, že nejsou, jen jsou na jiných místech :-).

Je pravda, že mě překvapilo, že tu reaguje vůbec někdo, když se redakce tak snaží, aby o mně nikdo nevěděl (ty informace o teritoriu směrem na východ jsou dnes zde na tomto místě ožehavější, než problém migrace).

A máte pravdu - lidé se skutečně učí rozlišovat realitu a propagandu, je jich stále víc a více, takže lidé nejsou ta hloupá masa bez názoru, jak se snaží někteří politici vyjadřovat o nás všech.. (s výjimkou některých elit).

A nezapomínejte, že pocházím z českoněmecké rodiny - na rozdíl od vás i ta německá krev běhá v mém těle a rodina žije v Německu - takže jaksi mám pohledy z obou stran již od dětství.. a mám to v krvi a v podvědomí.. české i německé prostředí..

0 0
možnosti
Foto

Ještě douška k tématu článku -- jeho obsah podléhá cenzuře redakce, proto není ve výpisu ostatních blogů R^

0 0
možnosti
Foto

Tak jak, stalo se to, jak píši, nebo si zase myslíte, že jsem "pohádkářka" ? :-);-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS