Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen k tomu čůrání, doporučuje se to vykonávat do vany nebo sprchy, ušetří se voda na lepší věci než je splachování:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, ale ty máš vnučku, tyhle problémy neřešíš? ;-D Jo, naši chlapci dovedou způsobně používat w closet, ovšem ty asociace, co je napadaly při pohledu z 5. patra (jinak bydlí s rodiči v přízemí) - ty byly skutečně kouzelné... nezapomenutelné, musela jsem si to zapsat do blogu, až ji to jednou budu vyprávět.... :-)

0 1
možnosti
TH

Děti mají od rodičů našlápnuto správným směrem a pak do toho přijde babička, která jim v těch hlavičkách udělá guláš. Že jim raději nevyprávíte opravdové pohádky...

2 0
možnosti
Foto

na pohádky mají tetu... nejsou o ně ošizeny.. ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^ Myslím si, že toho státníka, i přes negativní masáž, většina lidí u nás, co u nás, ale na celém světě, vnímá pozitivně!!

1 5
možnosti
OZ

Možná ti neinformovaní, kteří jako autorka hltají Protiproud a Sputnik a těch si troufám říci není většina.

3 0
možnosti
FV

Začínáte dosti připomínat zdejšího klauna, Jirku Hermánka, paní Kubalíku. Začnete nějakými pradávnými vzpomínkami, notně zkreslenými věkem a světonázorem, a skončíte u Putina a Ruska. Navíc je ten článek křečovitý a ve finále sloužící pouze k vašemu sdělení, že vám imponuje Putin a stýská se vám po starých časech

Vy asi netušíte, kolik to o vaší mysli vypovídá. Ale já jsem spokojen, bavím se takhle v pozdním odpoledni náramně. R^

A argumentovat protiproudem a parlamentními listy, tak to už chce fištróna.

11 0
možnosti

..už je jasné odkud bere ty pohádky, kterými nás tady krmí:-)

3 0
možnosti

Protiproud jako etalon pravdy? No nazdar....:-P8-o

5 0
možnosti
MR

V r.2000 někdo potřebuje svolení aby zůstal doma s dítětem? A nějak jsem nepobrala vztahy,vnukovi vypravite jak se narodila jeho teta,to bych ještě pobrala,ale pradědeček vás poslal do práce, no možná je moc horko,možná jsem moc' blond......

7 0
možnosti
AM

Tak jsem to dočetla a přemýšlím, co jsem před čtením jedla, jestli jsem si něco nešlehla. To je tedy síla. Takový šílený blábol....

9 0
možnosti
OZ

"Putin převzal Rusko po tom ožralovi Jelcinovi v hrozném stavu" a ejhle, po 18 letech vlády Putinovy věrchušky, se ekonomické ukazatele zase přibližují těm, které byly za ožraly Jelcina :-)

A Protiproud ukazuje jak to vlastně je, taky dobrá hláškaR^

9 0
možnosti
VV

Autorka by na to také možná přišla, kdyby si občas přečetla něco jiného než "Protiproud" Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz