Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AM

Vzpomínám si, že jednou takhle revizor buzeroval nějakou paní... a nebyla to lékařka... spíš důchodkyně..., už je to delší čas..., ale zastal jsem se jí a revizor ku podivu po určité době kapituloval. V těchhle případech se neznám..., tam hrají hlavní roli emoce.

1 0
možnosti
AM

...Národ zbabělců... :-( Já jsem slepec, ale kdybych byl u toho, tak bych k tomu minimálně něco hlasitě řekl, děj se, co děj. To už je moje nátura.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc děkuji, pane Mikulášku..

0 0
možnosti
DT

No né... :-) Paní lékařka, co spěchá k rodičce tramvají. R^;-D Dojemné... a velice, velice špatně smyšlené.

3 0
možnosti
VD

Nemusela mít v danou chvíli k dispozici vlastní auto a situace nebyla tak vážná, aby pro ni posílali auto s řidičem. Zejména, pokud šlo o Podolí, kam není cesta autem zrovna ideální. Spíš se divím, pokud používá MHD běžně, že nemá časovou jízdenku.

0 0
možnosti
KB

Pro mě další příběh o zlém revizorovi a někom, kdo si nestihnul z nějakého zásadního důvodu označit jízdenku. Ve svém životě jsem jel několikrát "načerno", ale vždy jsem si toho byl naprosto vědom a byla to otázka jestli mě chytí nebo ne. Ale tyhle srdceryvné příběhy? Je jedno, jestli měl někdo oříškové oči a někdo pupek. Je zajímavé, že nikdo nepřijde s příběhem, že pospíchal za pacientem a proto nestihnul zaplatit oběd v restauraci, nebo šel s nákupem a omylem "minul" pokladnu, atd. A přitom je to naprosto stejný příklad.

2 1
možnosti
Foto

Pane Bedřichu, vy byste předpokládám stál v tom davu a velice se bavil a říkal si, to ti tak věřím, že jsi doktorka, co si ještě vymyslíš? Taková trapárna..

Nedej bože.. pak by vaše paní nebo maminka onemocněla - a tyto nemoci jsou u nás žen rychlé.. a znovu byste potkal tu paní doktorku s oříškovýma očima, takové náhody se z nějakých důvodů dějí.. a byla by to ona, kdo by měl v rukou život někoho, kdo vám je nejbližší.. a spěchala by, za vaším nejbližším člověkem a kašlala na rozvahu Dopravních podniků města Prahy.. protože pro ni jiné problémy jsou v tu danou chvíli důležitější než označená jízdenka.

Je váš problém, že se do té situace neumíte vcítit - že se jí usmíváte. Může se to stát.

A možná paní doktorka v té době už nebude mít auto v servise, nebo kde... že? No.. každopádně.. ona nikoho nenechá ve štychu, ať se k ní lidé budou chovat jak chtějí..

Ale jednou se nám všem všechno sečte, to je jistota.

1 0
možnosti
Foto

Škoda. U takových incidentů se moc přemýšlet nemá. Čím více člověk přemýšlí, tím méně se o něco pokusí. Myslel jsem, že jste tvrdší nátura.

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem tam ztropit hysterickou scénu? ;-)

0 1
možnosti
PU

P13e62t84r 39U86h43e65r

12. 6. 2016 10:56

No, tak ses odkopala. Ale od začátku jsem si myslel, že jsi taková...

4 1
možnosti
Foto

Myslet - pane Uhře, znamená PRD VĚDĚT.. (jak typické právě pro vás...) A nevím, s kým si tu tykáte, prosím o slušnou konverzaci.

0 0
možnosti
DS

Jak já Vám nerozumím, Dagmar. Jsem zkrátka jiná. Pokud bych opravdu paní doktorku znala a zvláště měla-li bych zkušenost jako Vy, zastala bych se jí. Tomu, že jsme každá jiná bych snad rozuměla, ale vyvodit z toho, že jsou všichni lidé špatní a jedině Vaše modla, paní Samková, by měla šanci, protože celý systém je špatný, to je opravdu jen a jen "Kubalikovština".

9 0
možnosti

To je nějaké divné, pražanda a neměla měsíční kartu?

1 0
možnosti
Foto

Divné? Já jsem pardubanda a také nemám měsíční kartu a nebydlím v centru, kde pracuji - jezdím totiž autem a městskou dopravu používám výjimečně (třeba když mám auto v opravně a nebo si potřebuji narychlo zkrátit cestu.. důvodů je řada..) Prostě se to takto událo...

0 0
možnosti

Dávám karmu, paní Dagmar! A blahopřeji k úspěchům, teprve včera jsem narazila na Váš článek, který brzy povede žebříček. Co dodat k dnešnímu článku? Asi to, co si říkám téměř každodenně - lidé jsou strašná banda...

1 1
možnosti
Foto

Děkuji, paní Černá. Tento příběh se v Praze skutečně v pátek odehrál - nějak jsem to ze sebe potřebovala dostat ven.. a v mém případě - jak jinak, než psaním :)

A po přečtení této diskuse se už ani nedivím, že se té drobné hnědovlásky (odhaduji tak 48 kg i s postelí) - nikdo nezastal... přitom se to příště může zase stát.. komukoliv jinému.. Mám paní doktorku na fotografii, jak před rokem drží mou novorozenou vnučku, hned vedle snachy.. syn mi ten obrázek loni poslal z porodnice na mobil... Takže ty některé komentáře zde považuji za zlobu uvnitř lidí, se kterou se neumějí vyrovnat.. O to víc díky za váš příspěvek :)

4 0
možnosti
Foto

No...fantazírovat se musí umět. Neumíte.

7 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz