Diskuse

I blogeři zahulili na Václaváku?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hrůza. Hulí a pak by se ještě pod vlivem chtěli objímat . Sodoma, Gomora! Tráva evidentně byla nasazena, aby narušila české, kulturní hodnoty. Protože správný vlastenec chlastá alkohol a pod jeho vlivem chce věšet vlastizrádce a mlít muslimy do masokostní moučky. Případně zvracet na korunovační klenoty. Abych citoval známou filmovou hlášku, tahle země je na tom tak špatně, protože se tu málo hulí. ;-D

0 0
možnosti

A budete publikovat ty apokalyptické fotky?

0 0
možnosti
Foto

J11a58n39a 46M12a48j78o49v43á

12. 5. 2016 17:47

No jo, u některých osob přináší věk snižující se toleranci.

Děsím se, kdy takhle zblbnu já. No, snad mne děti srovnají, aby se mne nebyla ukritizovaná babice.

4 0
možnosti
Foto

To máte zřejmě na mysli dobu, kdy budete jako Peszinsky dělat na Václaváku celému národu ostudu? To vás doufám děti pozdrží zpátky a seberou vám i tu ukrajinskou vlajku a megafon, abyste nedělala - jako on - ještě ke všemu ostudu nahlas.. R^

0 0
možnosti
Foto

PS: málokdo si uvědomí (uvědomil) - co vše je možné financovat z peněz daňových poplatníků...

0 0
možnosti
Foto

Jeden kolega mi z této "akce" poslal nádheré fotky Tomáše Peszyňského z profilu.

Jinak karma R^

1 0
možnosti
Foto

Mám též, ale kredenciozní pozadí v rauši díky tomu, jak tam hodiny přešlapoval, je dle mého soudu víc než dostačující ;-DR^R^ Píšu vám kolego velké plus za postřeh a cit pro současné dění.. R^R^

0 0
možnosti

Až to bude legální, tak to spoustu z nich přestane bavit.

0 0
možnosti
Foto

Mě by docela zajímalo proč si myslíte, že by je policajti měli sebrat.

Pijete někdy vy a váš manžel alkohol? A taky by vás pak měli policajti sebrat?

2 1
možnosti
Foto

Když se v poledne budu pohybovat po Václaváku v alkoholovém rauši a mávat kolem sebe lahví od slivovice, tak se zřejmě ocitnu na záchytce, kam mě ti policajti pravděpodobně odvezou... (čímž netvrdím, že se míním zrušit švestkou pod Muzeem u koně)..

2 0
možnosti

Možná byste si měla dát občas taky špeka, paní Kubalíku. Ale ne, vám by to stejně nepomohlo...

1 2
možnosti
Foto

Stavte se na jointa, až půjdete kolem, proč ne? Ale nebudeme z toho dělat sluníčkářskou senzaci na Václaváku za mávání ukrajinské vlajky, hm? ;-):-P

2 0
možnosti

Jsem jediná, kdo si při čtení toho blogu připomněl 30 případů majora Zemana? :-):-)

7 0
možnosti

No, jak jste to napsala, tak to úplně vidím. :-) R^

4 0
možnosti
Foto

Odkud jste sem spadla? 8-o

3 0
možnosti