Diskuse

Dnešní triumf Nočních vlků

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem děkuji za podnětnou diskusi a věřím, že každému přinese posun ve vlastním myšlení - protože každý jednou prohlédne. A na dotazy z FB musím odpovědět i zde - ano, Noční vlci jsou projekt, zahrnující značné množství národů, nikoli jen Rusy. Ač je to divné, Rusů je mez nimi z mého pohledu poskrovnu. Spíš mezi nimi uvidíte Němce, Čechy, Slováky, Italy, Slovince, Švýcary, Rumuny i Bulhary.. ano, když jsem o tom vyprávěla - nechtěli mi to věřit, ale je to tak, já byla u toho a ten Noční vlk, co mě s ním manžel vyfotil - je prostě Bulhar. Zklamání? Není to Rus? Hm.. přátelé, vždyť jde o to si připomenout, že máme svobodu a nemáme si ji nechat vzít.. a že nám k ní před lety pomohli Slované, Rusové.. byli s nimi i Rumuni.. a Amerika se tu tak nějak objevila na poslední chvíli, aby o nic nepřišla.. Nebo tomu stále někdo nerozumí? :) Já také ráda žvýkám žvýkačky a nosím nylonky, dokonce mám ráda i čokoládu.. ale kytice šeříků voní od mého dětství stále stejně a já, i moji přátelé - nezapomínáme.. kudy a jak se ubíraly dějiny. Nenecháme si je přepsat... R^R^R^R^

2 3
možnosti

... v tom případě se nesnažte zkreslit fakta a dějiny ani vy. Že jsou mezi NV i jiné národnosti je dobře známo, není to nic "šokujícího". I na té blbé wikipedii je o tom zmínka. https://cs.wikipedia.org/wiki/No%C4%8Dn%C3%AD_vlci

Nicméně jádro spolku a většina členů jsou Rusové a váš osobní pohled není podstatný. Vazby na nejvyšší ruské vládní kruhy jsou též fakt a oni se tím vůbec netají.

Ráda opakujete, tak mi snad odpustíte i moji opakovačku: úcta a poděkování těm, kteří padli nebo trpěli při osvobozování naší země. Ale partička NV mezi ně nepatří.

6 0
možnosti

..že by zhrzená soudružka, nebo přímo funkcionářka...

5 2
možnosti
Foto

Možná je to divné, ale nikdy jsem v žádné "straně" nebyla a nebudu - řídím se vlastním přesvědčením, milý soudruhu.. a kdysi mi ve škole dali blbou známku za uvedení skutečnosti, že "Varšavská smlouva je pakt" - a byla jsem opravena, že se jedná obranné sdružení.. no a od té doby si dávám bacha na všechny, kdo se mě snaží zmanipulovat.. no, Noční vlci to fakt nejsou.. ;-)R^R^

1 3
možnosti

J31a43r37a 37R27a21n40k

8. 5. 2016 21:16

Az takovy trumf to nebyl....dokonce podle RT, ty prostredniky jsou dobre zachycene a piskani nepreslechnete ani Vy, velka to obdivovatelka:-/

Prague gives Russian bikers hostile welcome — RT In motion - RT.com

https://www.rt.com/in-motion/342279-night-wolves-arrive-prague/

4 hours ago - Protesters yelled and booed at the bikers of the Russian Night Wolves as they arrived in Prague on Saturday to honor the memory of Soviet

1 0
možnosti
Foto

Jaro, a k vám za moře se fakt nedostala informace, že Noční vlci jsou Evropané a je mezi nimi tolik národů, že si je netroufám vyjmenovat, a těch Rusů je tam vlastně poskrovnu? No, ono vlastně politiky štve, že tento projekt odstartoval v Moskvě.. a tak nafoukli bublinu a když vás tu tak štvu, tak je vidět, že jim to foukání fakt jde.. no.. i když jde o PRD, tak prostě foukaj.. co to dá, že? ;-D Nic ve zlém, díky Jaro za příspěvek ze zámoří..

2 2
možnosti

Brrr. Jakoby promluvila ortodoxní stalinistka Marta Semelová. Glorifikovat bandu kriminálníků, to chce opravdu silný žaludek :-/

10 4
možnosti
Foto

Ač nejsem vůči Rusku a Rusům zaujatý, tak tohle je hrozný blábol, který by se skvěle vyjímal v bolševických mediích. Rusové nás neosvobodili, oni nás okupovali.

10 4
možnosti
Foto

Aha, a moji rodiče mi lhali? Nebo lhali ti vaši vám, pane Chuchma? Moje maminka si to osvobození zažila a vyprávěla nám o tom. A osvobodili nás Rusové, na to vemte jed. Co se dělo pak je námětem pro jiné blogy - ale v 45. nás osvobodila jednoznačně Rudá armáda a Američané se tu snažili zachránit německé elity před Rudou armádou - a věděli , co dělají... jako vždy..

1 1
možnosti

Honem jsem se musela podívat na datum. Tohle by toplo i to pověstné tehdejší Rudé právo. Jen ta utírací funkce tomu chybí. :-)

15 2
možnosti

A když budete moc hodná, jednou přijedou na tancích už napořád (jak by tuze rádi) a budete se moci s nimi při garmošce veselit a děkovat jim až do konce Vašeho života (jinak by na Vás nebyli až tak hodní).;-D

8 2
možnosti
Foto

Oni v 45 pátém přijeli na tancích, a díky tomu vy dnes můžete psát česky a měl jste svou večeři.. Moji rodiče mi o tom něco stihli říct.. než je nastupující režim utýral...

0 1
možnosti

Ach jo. Zas jedna, která to má v hlavě, mírně řečeno, hodně popletené.

12 6
možnosti

Hm, a není Vám divné že slavíte osvobození od fašismu s obdivovateli nedemokratickeho režimu? S gangstery, kteří napadli sousední stát?

10 3
možnosti

Zajímalo by mě, jak si autorka vysvětluje fakt, že na územích které byly osvobozeny americkou armádou, zůstalo po válce období svobody a prosperity, kdežto tam, kde vstoupila sovětská noha, zavládlo více než čytřicetileté období totality a všeobecného svrabu. Není osvobození jako osvobození. :-P

17 4
možnosti
Foto

No jednoduše, byli Češi, kteří tu totalitu chtěli, aby si tak mohli počeštit německý majetek.

3 2
možnosti