Diskuse

Svoboda slova

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P71e17t86r 17H34a47j27d24a

7. 5. 2016 22:40

Vy nejste velká holka, jste jenom k politování. V jednom z vašich článků jsem jen zíral, jak posměšně se vyjadřujete o "dni D", o vylodění v Normandii. Jste tak cynická, nebo jen tuze jednoduchá ?

1 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč tu produkujete žabomyší války, když je všem myslícím občanům jasné, že tu žádná svoboda slova není a admini si mohou na své půdě dělat, co chtějí - tedy co jim ukládá dělat vlastník této platformy. Je to logické - vše je o penězích a peníze jsou jen za informace chtěné a žádané, ty ostatní jsou o ničem a snižují zisk (i když na chvíli přilákají obecenstvo) - ale dlouhodobě je zlikvidujeme, ne? Kdo se chce ještě podílet na likvidaci informací, které těm "nahoře" nevyhovují? O ničem jiném tato diskuse, moji milí - není...

0 1
možnosti
Foto

Já jsem jednou četla od D.Kubalíkové na jednu jinou blogerku, které se článek nepovedl a občas plácá páté přes deváté, občas ale přinese zajímavé překlady a konspirace, občas pravdu, v diskusi pod takovou urážku, je byla vyloženě na smazání a sama napsala, že ji smažou, ale že ji to za smazání stojí. Blogerka ji tam ale možná nechala. Systém povoluje 9 x smazání a pak je účet zablokován. Já jsem v diskusi byla jednou smazána za to, že jsem použila termín v nadpisu článku, mimochodem vědecký termín a vědecky jsem jej definovala. A že tam byl ten termín, tak mi to vymazali asi skrze robota, jenž zachytává vulgární výrazy. Ale jednalo se o terminus technicus lidské IQ. A nedostala jsem se do svého blogu, protože jsem neměla 1000 íček. Za jeden smazaný příspěvek v diskusi. Poprosila jsem mailem redakci blogu, jestli by mi nenahodili mých 1000 íček, na něž jsem měla nárok za založení blogu a jenž jsem nenárokovala, opět jsem se mohla dostat do svého účtu. Protože jsem najednou měla 1700 úček a vše bylo v pořádku. Pravidla jsem ale jasná, 10 smazaných např. vulgárních příspěvků na diskusi a účet je zablokován na půl roku. Pokud jsou příspěvky smazány mimo téma, asi se jen ztrácí ička. Je to mírnější. Když ale bloger napíše příliš vulgární, ale patrně dle názoru redakce desinformativní blog, je to přeřazeno do rubriky osobní a jen se to nezobrazuje na celkové stránce, ale na osobní- soukromé. To si posléze může přeposílat svým známým na facebooku atp. Takže se k tomu mohou dostat a zas taková buzerace to není.

0 0
možnosti
Foto

S redakcí se dá normálně komunikovat, zvláště v časech jejich velké krize a pádu blogu, kdy jej rekonstruovali asi 1 měsíc, a články se buď ztrácely anebo špatně zálohovaly, mi stále odpovídali a komunikovali.

0 0
možnosti
Foto

Já na blog zase tak moc často nepřispívám, ale můžete si být jistá, že pokud byste mi napsala do diskuze něco podobného, nad čím se teď divíte, že Vám smazali jako nevhodné, vynadal bych Vám v odpovědi do bezvědomí. Pak by nás smázli oba a já bych se vůbec nedivil, že to admini udělali. Na zdejším blogu to už dlouho není ideální, ale zrovna Vaše smazané příspěvky nemají s cenzurou nic společného. Jsou hloué sebestředné a urážlivé.

9 3
možnosti

P31a32v74e97l 26K47u54l69a

28. 4. 2016 10:30

To se mi líbí, jak článek proti adminům lidé karmují, ale do diskuse se bojí ;-D

4 0
možnosti

Ja vidim take druhou stranu mince. Sice svobodu slova uz ZASE nemame, ale zato jsme ziskali demokracii, banany a toalettni papir. Jo a muzeme cestovat po celem svete. Jeste si pamatuji dobu, kdy jsem tyto nemel... 8-o ;-D

4 2
možnosti
Foto

J40a24n86a 10M15a52j91o64v58á

28. 4. 2016 15:36

Já nevím. Je svoboda slova i "svoboda býti hulvátem"? Za mne ne, ale to je spíše otázka výchovy možná.

Nicméně pořád si stojím za tím, že bych výroky typu jako jsou v článká nemazala. Zaslouží si být viděny navždy a cosi vypovídat o jejich autorovi.

6 0
možnosti

Osobní útoky je správné mazat, jinak by zde z toho byl podobný humus jako například na lidovkách.

6 1
možnosti

Ach jo, máte ode mně karmu, já vím, že Vás to nevytrhne, ale snad malinko potěší, že s Vámi cítím, z diskuse mám smíšené dojmy, snad jen zopakovat to Werichovo: "Nejhorší je srážka s b.....!" Tečkuji, abych nebyla smazána! Vám děkuji, zůstaňte a nenechte si tyto podivné způsoby líbit!

3 5
možnosti

Jaká to pak musí být mela, když se srazí dva blbové. Nechci ani domýšlet.

2 0
možnosti

To, co vy si představujete jako svobodu slova, je bohapusté napadání. Převezměte za sebe zodpovědnost a akceptujte, že za takové chování vás potrestají. Pokud nechcete být trestána, musíte se zříci své agresivity.

Taky se sem občas chodím hádat, ale nikdy se nedivím, že mě za to někdo klepl přes prsty. :-)

11 3
možnosti
Foto

Ano, za uniformitu se netrestá. Stůjme klidně a s úsměvem, žádná gesta, která by mohla vypadat jako výhrůžná, třeba si najednou chtít upravit vlasy ve větru, mohou být chápána jako agresivní. Hlavně klid na práci.

9 4
možnosti

Ne, že bych nějak stál o Vaše sebestředná "moudra", ale souhlasím s tím, že to, co poslední dobou předvádějí Bangovi a spol, je úděsné. Dokonce mažou příspěvky i několik dní po uveřejnění, a to mi fakt rozum nebere...

6 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz