Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vazim si lidi kterym neni lhostejny osud rodiny, vlasti a udelaji pro jeji dobro a zachranu vse co je v jejich silach...R^R^R^  

Nevazim sil lidi kteri slouzi falesnym prorokum a za jidasky gros prodaji budoucnost sve vlasti anebo se zbabele schovavaji s tym: "vzdyt nekdo to vyresi za nas..." RvRvRv 

Ne nikdo to za nikoho nevyresi. Za svobodu se velice tezko plati... 

 Nase generace lidi narozenych v Evrope nezazila valku a proto si svobody a miru nevazi dostatecne. Evropa si svym pocinanim sama dava slucku kolem krku a koleduje o zniceni a totalni islamizaci..

Jedine logicke reseni je to co rika V. Klaus: udelat referendum o imigracnych kvotach a vystoupeni z EU, zakazani komunistu, islamu a jinych extremistu; je to skutecne jedina zachrana pro CR.  Nemuzu pochopit ze z jednoho naroda muzou zrodit lide jako Marx, Engels, Hitler, Merkel... kteri prinaseji sve krajine a svetu jenom dabelskou hruzu a zniceni a spousta lidi jim jeste fandi...  

Poznamka pro autorku: kdyz jste presvedcena ze Merkel nekdo ovlada na dalku, tak kdyz tak to muze byt jenom dabel....

0 0
možnosti

Kdo my? Víte proč na podobné demonstrace chodí tak málo lidí?Nechtějí ze sebe dělat užitečné idioty pro organizátory.Když se podívám na předvolební průzkum,98 procent lidí nechce mít nic společného ani s Bartošem ani Okamurou.Pokud jste ještě nepochopila,že politického podnikatele s lidskou hloupostí Tomia zajímají jen prachy,je mi Vás líto...

3 2
možnosti

Mně zase Vás. Přesto, že máte určitě od té své neziskovky zřejmě celkem slušný honorář. Nevěřím Vám, že jenom "Tomia zajímají jen prachy". S Vámi také někdo podniká.

0 2
možnosti

Já jsem tu citaci Kubery pochopil tak, že říká, že jsme blbí, když proti invazi nic neděláme.

1 0
možnosti
Foto

no, a tak bychom asi něco dělat měli - mě napadlo... když už mi Kubera jezdí na tý koloběžce pod okny...

1 0
možnosti

P77e30t67r 83S72k42á29c48e47l

7. 10. 2015 22:22

Kéž by přišlo více lidí než-li v Brně. Tohle mi napsal přítel:

Na manifestaci jsem byl, byla tam asi stovka demonstrantů, ale pořad byl dobrý. Jak tam bylo řečeno, nikdo ze sdělovacích prostředků nechtěl o této demonstraci

upozornit veřejnost. Nebyla tam televize, či jiné sdělovací prostředky, vše chtějí zamlčet. V Německu, či Polsku jsou tisícové demonstrace proti těmto migrantům

Více též v článku:

http://hannig.blog.idnes.cz/c/479129/povoden.html

4 0
možnosti
Foto

J76a39n37a 89M36a22j61o42v74á

7. 10. 2015 22:18

Který pan Fiala?

0 0
možnosti
Foto

budu ty informace doplňovat do blogu, až mi je pošlou...

1 0
možnosti
Foto

Vy budete společně s Angelou Merkelovou a slovenským prezidentem Kiskou demonstrovat za co největší příliv muslimů do Evropy, pane Horáčku?

11 4
možnosti

KARMA R^. Díky za blog.

13 2
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz