Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vystěhovat a nechat člověka pod mostem? A co se místo zoufalství zamyslet nad příslovím „na hrubý pytel..."? Akce = reakce...

0 0
možnosti

Ha ha ha. To je taková legranda tahle diskuze.. Jedni Vás paní autorko nenávidí za nezaujatý postoj k Rusku a druzí by Vás klidně vystěhovali z Vašeho bytu. A ani v jednom případě si nikdo z těch moudrých a spravedlivých neuvědomuje, že tady jde i o jejich krky. Oni nechtějí slyšet na to, že až dojdou obecní byty, že se bude vyvlastńovat a možná vykupovat od těch o kterých budou říkat, že mají zbytečně velké byty..

Mějte fajn sobotu a díky za článek R^

2 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle :-) Dovoluji si luxus myšlení vlastní hlavou a nepřebírám propagandou vnucované tendence - "cedím si to podle sebe" - asi to některým lidem vadí.. Bláhově jsem si myslela, že to "vadilo" pouze za minulého režimu... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Musí tam být dostatečné množství rohů pro vykonávání jejich potřeb, to jednak a pak permanentní úklidová četa, a také hlavně tlumočník, nákupčí proviantu i kuchař vařící podle jejich přání. Dášo zdravím a přeji zdraví rozum ještě na dlouhá léta - já už ho postrádámR^

0 0
možnosti
Foto

Horste, ty bydlíš ve vlastním, nebo v obecním?? Já jen, že kolegové tu rozvíjejí rozumy, že kdo je v obecním tak může kdykoli na ubytovnu, protože ten byt není jeho.... a imigranti mají přednost - když jde o to je ubytovat... Já už se také nestačím divit, kudy se ubírají myšlenkové pochody některých z nás....

0 0
možnosti

J60a78r29a 62R68a63n19k

26. 9. 2015 5:48

http://www.welt.de/politik/deutschland/article146825325/Fuer-Fluechtlinge-gekuendigt-Das-war-wie-ein-Tritt.html

Vybrala jste a prelozila jen cast clanku, ktera se Vam hodi, nemyslim si, ze je to vuci te pani spravedlive, ale na druhe strane ji byly nabidnute adekvatni byty, ale protoze ma domaci zvirata, ne kazdy ji do domu vezme, takze si to neupravujte po svem.

1 1
možnosti
Foto

Jaro, jestliže mi bere někdo můj domov (tedy té paní, snažím se do ní pouze vcítit) - tak mi ho nevynahradí žádnými "náhradními" byty.. Domov je domov a jen jeden, jsou v něm prožité roky, vzpomínky... Stejně tak se já dívám na svůj domov... a zřejmě i mí spoluobčané... Vy možná ne, vám je možná jedno, kde bydlíte a budete se klidně stěhovat - ale tady v Česku to až tak obvyklé není - brát lidem domov.. a strkat ho kdoví kam.. A my nikdo nevíme, co bude, jen můžeme sledovat, "co se děje u sousedů"....

1 0
možnosti

Frau Kubalik - vy nejste člověk, který by někoho ubytoval - tak proč se ptáte?

2 0
možnosti

Vidite? Tomu clanku jsem porozumel trochu jinak. Zhruba ve smyslu, ze radnice v Nieheim to popletla, protoze dle zakona nelze najemce vypovedet za ucelem uvolneni bytu pro ucely statu, ktery, dle stavajici legislativy si bytu pro migranty pronajima

1 0
možnosti

Vy bydlíte v obecním bytě?

0 0
možnosti

Tak jděte do těch ulic, brání vám snad někdo? Tak udělejte revoluci, odstraňte vládu, vypište referendum a vystupte z EU .... postavte se s Okamurou a Klausem do čela, možná požádejte o přístup do Ruské Federace,  statisíce, miliony lidí půjdou jistě za vámi!

A hlavně nezapomeňte taky vyhnat těch devadesát dva Syřanů, kteří u nás požádali o azyl .... :-)

1 2
možnosti
Foto

Pane Černý, být vámi, udělám si v tom pořádek. Prvně z počtu 92 Syřanů odečtu mého zetě.. pak se zamyslím, jestli v tom počtu nejsou i má vnoučata.. hm?

A proč chcete hned dělat revoluci, když my, běžní lidé, se dokážeme domluvit a jen se chceme vyhnout extrémům, které vidíme v budoucnu?

PS: Vy už jste se přihlásil a budete ubytovávat ty potřebné? Myslím na obecním úřadě...

7 0
možnosti
Foto

R^ Předběhla jste mě. Bohužel mně systém umožní vložit další článek až ve 14:00, ve kterém píšu dost podobné věciR^

3 0
možnosti
Foto

Kolego, nezlobte se na mě, ale na druhou stranu - jsem moc ráda, že jste, včera jsem si četla váš blog a měla jsem pocit, že snad mám někde mladšího bratra.... jen mi přišlo, že zmáčknout tlačítko "karma" je moc slabý odvar na vyjádření toho, co jsem si v tu chvíli myslela (a stále mě to neopustilo).....

1 0
možnosti

víte používat denagogii je sice dnes běžné ale přece jen se někteří se snaží ji aspoň trochu zakrýt, takže fakta: byt nepatří oné paní ale městu, město má právo se svým majetkem zacházet jak je to pro město výhodné, jestliže město ušetří že paní najde jiný byt a z celého domu udělá utečenecký dům pak město jedná správně neb šetří peníze města.můžeme se podivovat nad tím proč město dává přednost imigrantům před onou paní ale při posuzování důvodů proč tak město jedná je nutno přihlédnout ke všemu

pokud uvedete příklad jak někdo nastěhuje uprchlíky do soukromého domu je to demagogie a vození se na vlně hysterie co dnes panuje, nic takového se nestane pokud nezrušíme listinu práv a svobod

takže starosta jedná tak jak musí, on za to že tu jsou uprchlíci nemůže ani je tam nepozval, má za úkol se o ně postarat tak aby ušetřil prostředky města a přitom zajistil ubytování a zvolil řešení které je pro město nejvýhodnější ač pro onu paní nepříjemné ale znovu opakuji ona je jen nájemník se všemi nevýhodami který takový vztah přináší

4 0
možnosti
Foto

Já s vámi naprosto souhlasím - pan starosta jedná ekonomicky a já to chápu, protože jsem také ekonom... A kde je ta hranice, kdy mi zaručíte, že stále jen půjde jen o ekonomiku??

Máme tedy všichni převádět byty z družstevního a obecního vlastnictví do soukromého? A jinak máme smůlu a podle vás to je v pořádku?

Díky za otevření očí. Tuhle někdo platil téměř 3 miliony za získání členského podílu v bytovém družstvu.. určitě ho to bude zajímat...

5 2
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz