Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Všem děkuji za reakce a jsem ráda, že jste se nad problémem zamysleli. Dcera nakonec byla hospitalizována a v nemocnici disponovali naštěstí i rtuťovými teploměry :) - moc se mi ulevilo, bez ohledu na EU a její pravidla.

Krom jiného jsem na své cestě "za teploměrem" i zjistila, že existují digitální teploměry, co teplotu dokáží změřit správně - leč ty nám z nepochopitelného důvodu naše lékárny zatím nenabízejí... (nebo spíše ty, kde jsem měla možnost se o toto zboží zajímat).

Jsme s dcerou  z nejhoršího venku, již teploměry neřeším - cesta se vine kupředu a čekají nás na ní další úskalí.. :)

Jsem ráda za všechny, kdo tuto "cestu" chvíli sledují se mnou, takže - mám vás všechny ráda, se všemi názory a jsem ráda, že nejste lhostejní.. Díky z a všechny podnětné diskuse..

Vaše DDK

0 0
možnosti

P57a16v52e47l 60K80u32l54a

12. 9. 2015 13:58

R^R^R^Tak jsem do té hyperrychlé odpovědi vyplnil paní Kubalík a odeslal ;-D

2 0
možnosti
Foto

J64a43n76a 70M84a85j51o29v95á

11. 9. 2015 14:21

Tak nevím, v nemocnicích se rtuťové teploměry používat nesmějí už docela dlouho, ještě před tím, než je z lékáren vyhnala EU. Většinou se používají takové šikovné digitální, které měří ve vteřině, už jsem viděla i takový, co měří na dálku (jak to dělá fakt nevím).

Sama mám nějaký střední digitální a problém s ním není, rtuťový leží v lékárničce, neb s ním měření trvá déle.

Spojit horečku, zlou EU, a ještě ošklivější diskuse na idnes, to už vyžaduje, panečku, notnou dávku fantazie...

2 0
možnosti
Foto

Jen si říkám, když už jste věděla, že vaše dítě má teplotu, tak k čemu jste ještě potřebovala teploměr?

0 0
možnosti
Foto

Nebojte, pane Chuchma, protože jsem věděla (nakonec mámě stačí přiložit dlaň na čelo) - tak jsem dceru odvezla do nemocnice, kde je hospitalizována i nyní a kde měli rtuťové teploměry a teplotu ji přeměřili naprosto správně...

Neboli reagovala jsem i bez teploměru správně, jako každá máma - jen jsem měla problém při nahlašování jednoho nepodstatného údaje do chorobopisu mé dcery..  (v nemocnici) .. ;-)

0 0
možnosti

Rtuťový teploměr můj syn jednou v nemocnici rozbil a tu rtuť jsem honil po celém pokoji. Když už jsem byl bezmocný a nemohl najít ten největší díl, tak jsem obrátil vzhůru nohama noční stolek a tam tu mrchu asi dvacet centimetrů nad podlahou našel. Dodnes nechápu, jak se to tam dostalo.

Mohl by dát někdo odkaz na tu diskuzi o nepřechýleném příjmení? To téma mě zajímá.

1 0
možnosti

Za nemoc vaší dcery EU nemůže. Ani za nějakou omezenou diskuzi ne nějakém bezvýznamném mediálním serveru. Když už s tou paní magistrou v lékárně řešíte nesmyslnost EU, měla by jste se zeptat, jak se takový digitální teploměr používá, nebo si přečíst návod. Rtuť je zatraceně nebezpečný prvek (hlavně ve spojení s dítětem), takže právě v této oblasti něco vyčítat EU je zcela nemístné. Víte, že existuje dotykový teploměr (digitální pásek), který přiložíte na tělo a během 10 vteřin máte velmi přesnou teplotu? Místo planých diskuzí o EU se zeptejte své lékárnice.;-) Jde vám přeci o vlastní dítě na prvním místě, ne?

1 3
možnosti

rtut´ se 200 roků běžně používala v každé parní kotelně , teploměrů se rozbily miliony , pod parketami je v podstatě v každém starším domě a dnes je každý z jedné kuličky na prášky. Není to spíše snaha o to udělat z teploměrů rychle obrátkové zboží ?

1 0
možnosti

Je prostě taková doba. Jako děcka jsme si s rtutí hrály , dnes rozbitý teploměr likviduje 10 hasičů ve skafandrech.

3 0
možnosti

No tak právě u té rtuti je to omezení fajn. Má tu nemilou vlastnost, že se roluje do miniaturních kuliček, které zapadnou do všemožných škvír a tam se začnou v klidu vypařovat. Otrava rtutí není nic moc příjemného. Sice je na to potřeba rtuti víc, než z jednoho teploměru, ale... co už člověk ví, co to v těle odstartuje, koneckonců je to buňkový jed.

0 0
možnosti

Zvláštní, mám tři děti a různé digitální teploměry a všechny měří výtečně, staré i nové. Ten nejstarší jsem kupovala někdy v roce 1996, pracuje bezchybně dodnes (panebože, už je to fakt skoro dvacet let!), ty mladší teploměry jsou už Evropskouniové.  

Vám fakt někdo zakázal diskutovat, protože jste obhajovala své nepřechýlené jméno?

6 1
možnosti

Paranoia. Určitá část veřejnosti má pocit, že jsou dnes cíleně potlačována jejich práva na svobodný projev. Těžko jim vysvětlíte, že šlo o výpadek na stránkách a nikoliv o záměr.:-)

3 0
možnosti

P18a50v77e48l 90K11u65l87a

11. 9. 2015 5:12

A nemáte tu horečku vy?

6 0
možnosti
Foto

Nevím, pane Kula, ten digitální teploměr, již třetí v pořadí - mou teplotu prostě správně nezměří.. Třeba mi poradíte ale vy? ;-)

0 0
možnosti

Silný příběh o rtuti v kombinaci s vtipnou satirou na eurounijní téma.

Snad to dobře dopadne.

0 0
možnosti
Foto

Vy jste mě rozesmál, pane Moravec  - vy jste to snad vážně jediný pochopil a ti ostatní tu jsou za to zvíře, co dělá i-á? :) :) Fakt moc děkuji za zdravý názor... ;-D;-D;-D

DDK

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz