Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

A zase jsem nepochopila, co jste tím chtěla říct, stejně jako u těch blondýn:-(

0 0
možnosti
Foto

Možná je problém, že se to snažíte "chápat" - to se pochopit nedá, to se musí "cítit".. Děkuji za vstupy a příspěvky do diskuse :-)

0 0
možnosti
Foto

Dášo, mně vnoučata schopná již mluvit říkají křestním jménem, aniž jsem jim dědu zakázal. Že by v tom bylo nějaké tajemství?R^ Možná je to jen tím, že mě berou jako kámoše

0 0
možnosti
Foto

Díky za příspěvek, Horste :) - já tě taky beru jako "kámoše" a říkám ti "Horste" :-);-D

No, já si zase na té "babičce" zakládám, náš Jeník to uměl kouzelně vyslovovat s důrazem na "č" - ale teď už to je "velkej chlap" a to "č" se ztratilo :) U nás spíš s "babičkou" měla problém dcera, chvíli jí trvalo, že jsem pro její děti prostě babička - měla z kraje pocit, že by mi měly její děti spíš říkat "teto".. měly jsme totiž obě dvě malé děti současně.. :)

Máme dva krásný zdravý kluky, za týden si je zase užiji.. :)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS