Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

se v těch Slátaninách nudíte ne? Nebo v Chrudimi????

0 0
možnosti

Asi jsem blbá jako obě blondýny dohromady, protože jsem vůbec nepochopila, co tím chtěl básník říct8-o

1 0
možnosti
Foto

Možná je problém, že se to snažíte "chápat" - to se pochopit nedá, to se musí "cítit".. Děkuji za vstupy a příspěvky do diskuse :-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych takovou afektovanou a morálně nadřazenou doma fakt nechtěl. (A schválně, jestli mi odpoví, že ona mě také ne :-).

1 0
možnosti
Foto

Všem velice děkuji za přínosnou diskusi R^:-)

0 0
možnosti

J74i88ř94í 42A15l54e39x68a

28. 5. 2015 21:19

Co byste Chtěla. Transvestita - z Drobné Kubalík....8-o

2 0
možnosti

Náhodou s tím Monakem to bylo dobrý, než bylo uvedený, že je to poblíž Slatiňan, byl už skoro konec;-D

0 0
možnosti

P81e43t61r 58B82u80r44i32a28n

28. 5. 2015 17:32

Neskutečný blábol.

Paní Drobná Kubalík asi měla potřebu nám prezentovat, že má sekretářku, dělá náměstkyni, její manžel je podnikatel, chodí na prestižní večírky, vydělává (zřejmě) velké peníze a  má dokonce milenku. Heč, kdo z vás to má.

10 0
možnosti
Foto

Ona má milenku, nebo on?;-D

2 0
možnosti
Foto

zásadní vědomosti rodičů, shrnuté do pouček se zpochynovat nemají....ani dopnovat.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé a naprosto reálné;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS