Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J84a10n54a 51M31a47j71o58v47á

29. 5. 2015 21:49

My jsme se na jménech prostě domluvili. Proč z toho taky dělat drama a prodávat vlastní křivdy po letech?

1 0
možnosti

Taky jsem to slyšela poprvé, že "jméno dává matka". Já vždycky považovala za samozřejmé, že se partneři domluví. R^

1 0
možnosti
Foto

Všem děkuji za příspěvky do diskuse R^:-)

0 0
možnosti

Jak kde a kdy. Někde musí odsouhlasit rodný list otec, musí oba schválit jméno příjmení. Matka hraje velkou roli, ale mělo by to být, aby se oba shodli. Nevím, jaké má Byden příjmení a ne, nepřijde mi na mysl tejden, protože bych to četla jako Baj den, ale je to jméno tzv. moderních pozérských rodičů,  navíc zní jako příjmení, ostatně nevím, proč to vadí Drobnému Kubalíkovi, který taky cvičí s jmény, ač je Čech jako poleno.

3 0
možnosti
Foto

Proč myslíte, že Kubalík je Čech jako poleno? Když se jmenovali Gerhardt, Ervín, Hary, Georg.. a ženy Gertruda, Elisabeth... copak vy víte o mé rodině? Velice se mi líbí lidé, co "mají jasno" ;-)

0 0
možnosti

No vidíte, moje dcera se jmenuje po mně,je jí 17 a taky není moc spokojená.Ve hře tenkrát byla ještě Marie,po mojí babičce,ale moje sestra řekla,že s příjmením je to jméno pro starou babku,tak jsem to vzdala.No a taky je úplně jiná než já,trochu jsem doufala,že kromě jména zdědí i moje skvělé vlastnosti :)) Takže za mě-je lepší vybrat dítěti jiné jméno,které nejlépe ještě v rodině není.

0 0
možnosti

J66a61r52a 60R57a39n78k

27. 5. 2015 18:11

Kamarad prave presvedcil svou partnerku, ze prvorozeny Francis (po jeji matce) stejne bude Frankie a druhe jmeno (middlename) je MacGyver, tak cekam, ze priste bude treba jmeno toho myvala z Guardians of the Galaxy - Rocket Raccoon;-)

0 0
možnosti
Foto

Mám doma dvě dcerky, tak jsem zvědavá, až jednou.. co mi nadělí za jména vnoučat.. ale o víkendu mi přišla zpráva od kolegy, že se jim narodil Kevin.. tak možné bude určitě všechno.. :)

0 0
možnosti
Foto

U nás, si jméno prvního syna Františka, prosadil jeho otec, druhého syna, Tomáše, zase já. Samozřejmě děti, u kterých si zejména rodiče při výběru jména chtějí spíš zvýšit své ego, trochu lituji. Osobně si však myslím, že je jedno, jaké jméno nosíme, hlavně, jakými jsme lidmi uvnitř.

2 0
možnosti
Foto

Nějak jsem v život asi i očekávala, že když mě ten druhý má rád a první dítě se jmenuje po něm, že už jenom, že mě má rád.. tak bude chtít dítěti říkat stejně, jako mně.. nebo malinko jinak, ta jména se pak říkají trochu jinak.. bylo to mé velké zklamání.. děkuji moc za reakci.. :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo rodí- ten vybírá;-DR^

0 0
možnosti
Foto

no, a mně trvalo 35 let, než jsem na to přišla ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem pro obě děti vybíral jméno sám. Pro dceru jsem měl jméno vybrané asi tak 5 let před tím, než se narodila, pro syna chtěla vybírat jeho máma, ale nemohla se rozhodnout mezi třemi jmény, tak jsem to rozsekl :-)

0 0
možnosti
Foto

Měl by být zákon umožňující dítěty vybrat si pro sebe jméno až bude schopno mluvit. Plno lidí je se svým jménem nespokojeno. Já bych zůstal bez křestního a měl jen příjmení. Mohli by mě tedy oslovovat NULO.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

J53a40k97u79b 85R51o34t90h

27. 5. 2015 12:16

Už před dvěma sty lety to navrhoval dnes skoro neznámý myslitel Bernard Bolzano.R^

0 0
možnosti

Někdy je dobré ujasnit si to předem, dokud ještě dítě není na cestě. Já jsem si prosadila pojmenování všech tří synů, jméno František jsem připustila až jako druhé křestní jméno u nejmladšího. Po letech mi prostřední syn neustále vyjadřoval nespokojenost se svým jménem Petr (prý je jich moc) a že  by byl mnohem spokojenější se jménem Franta. Prostě člověk se nezachová;-). U nejmladšího syna se dohodli, že kluky pojmenuje otec, holky máma. Tak máme vnoučka Honzíčka po tátovi.

0 0
možnosti
Foto

Podle mě je František krásné jméno :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz