Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc děkuji, jsem ráda, že mají lidé dobrý vkus :)

0 0
možnosti
Foto

"Piano" patří k mým nejoblíbenějším filmům :-)

2 0
možnosti
Foto

To něco vypovídá o nastavení člověka R^R^ :-) - děkuji za glosu..

0 0
možnosti
FS

Paní Kubalík Dagmarová, vy jste se teď probudila z hibernace? Ten film je z roku 1993, není špatný, ale co vás má k tomu psát o něm teď? Viděla jste ho včera poprvé, či co? 8-o

A nezlobte se na mě, ale to s tím testem a porozuměním, to jen pustě žvaníte. A žádná šifra tam není. Snad jen pro jednodušší lineární povahy. Těm se snažíte radit? Měl jsem vás za víc. S těmi kartami. :-)

0 1
možnosti
Foto

O nových filmech může psát kde kdo a existují za tímto účelem jiné platformy. Mně tenhle film zapadá do mého tématu - nepochopené, komplikované vztahy mezi lidmi.

A není obvyklé vytáhnout něco starého a vracet se k tomu - ale nevadí, nejsem člověk, co by dělal obvyklé věci, nebo psal tendenčně - já si píšu o tom, co zaujme mě a nikoli o tom, co bude "pecka"... Kde je psáno, že se musím zabývat jen tím, co je "in" a tendenční? Milý Františku - to přenechávám těm dravým, mladým, ambiciózním. A já si jdu svou cestou..

Dále mi film zapadá do tématu oblasti Austrálie - ta nekonečná řevnivost mezi Kiwi a Ausie..

Co se karet týká - sice v nich dovedu číst, ale daleko víc mě zajímá poselství cesty archetypů, které nesou - a to se opět prolíná s tímto filmem. Ale i vytáhnout někde karty je kus odvahy, většina společnosti je nebere - to opět není trendy - s tím se setkávám denně.

Možná tu šifru najdete a rozluštíte časem - vězte, že tam prostě je :)

Někdo si tu šifru přečte, jiný ji nevidí.. to jsem napsala už do blogu..

1 0
možnosti
MF

Nudný film?? když si vzpomenu na scénu, kdy ona smí hrát na piano výměnou za to, že jeho majitel si "může dělat co chce"! To bylo pro mě děsně sexy a vzrušující a docela chápu, že se do tak zdánlivě drsného a nepůvabného Chlapa s velkým CH dokázala zamilovat. Karma!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Martino :)

Ty erotické scény jsem nezmiňovala, i když za zmínku stojí - jsou takové čisté, nepohoršující. Ten zdánlivě drsný chlap ji neuvěřitelně chápal - na rozdíl od tupého manžela.. ten film je o tom, jak dovedeme druhého pochopit a vyjít mu vstříc.. a o přirozenosti vztahu - dnešním filmům právě toto většinou chybí.. :-):-)

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Snad se ani nesnažím, já jen ráda píšu :)

Oni měli každý jiné nastavení, nikdy se nemohli sejít.

Je to samozřejmě hodně složité - stejně jako život není jednoduchý :)

Lidé se dokáží dívat a vyprodat sály na 50 odstínů šedi, ale mají problém dokoukat něco, co za to stojí  - a jak jsem uvedla, ten problém mám i já - nedala jsem ten film celý na poprvé také :) -- ale tu "padesátkovou šeď" jsem nepokoušela ani napoprvé - nemusím být u všeho :)

A jinak děkuju :)

Jsem čarodějnice a lidé dříve čarodějnice upalovali - tak dnes jim nedávají karmu - ať to bábě nandám ;-);-D

0 0
možnosti
JL

Karmuju, máte nízkou karm,u, a tak se snažíte :-) Já to Piáno snad nikdy nedokoukal, asi proto, že tam pořád prší, hrdinka je tragická, němá a všechno spěje zákonitě ke katastrofě. Kdybych to viděl, zkusil bych aplikovat jungiánské archetypy Animy a Anima - o tom to je, proč si my lidé nerozumíme, ani když chceme. Lidská psýcha je velmi složitá, nejde jen o to, že muži by nerozuměli ženám, jak zní klišé, a že by se měli víc snažit. Prostě lidská duše je složitá...

0 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz