Diskuse

Kakofonie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Ach ta chudinka hlavní hrdinka má ale ošklivý život. Taková hrdá, čestná, ale osudem zkoušená žena. :-(

0 0
možnosti
Foto

Napsané je to moc dobře, ale ... Už je pryč???

0 0
možnosti
Foto

Mám prozradit pointu již nyní? :)

Ono ani tak nejde o to, jestli je pryč a nebo ne, ale o to, že se v naší společnosti průběžně děje něco, co z pohledu druhých není v pořádku a ti, co to prožívají se domnívají, že to tak musí být a nevědí si s tím rady.. ubližuje jim to, kazí život.. proč? je to nutné? Co s tím?

Možná i proto jsem se rozhodla zpracovávat toto nepopulární téma naší společnosti, co je pro většinu vlastně tabu, tedy nezdravé vztahy uvnitř rodiny, co zůstávají očím ostatních záměrně skryté. Protože každá správná ženská přeci přikryje hanbu svého muže zástěrou.. kdysi mi tuto větu někdo řekl a já ji mám dodnes vypálenou někde uvnitř hlavy..... Ale ne, není to pravda - i proto píšu..

0 0
možnosti
Foto

díky, že jste dočetli až sem - pokud článek vzbudil nějaké pocity, emoce, prostě cokoli v Člověku - tak to je důvod, proč se tu objevil...

1 0
možnosti
JR

J25a16r20a 34R62a40n44k

16. 4. 2015 2:54

Ano. Docetla jsem az sem, chce to odvahuR^ nekdy to chcili trva, ale rozhodnout se musite. Drzim VamR^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz