Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V zrcátku

Zaspala jsem. Otevřu oči a ty nikde.....................................................................................!!

Chvíli jsem jen tak vnímala měkkost polštáře, mimochodem, bylo to neskutečně příjemné... Ale rychle jsem se vzpamatovala, vyskočila a běžela bosa do sprchy. Cestou jsem potkala tvůj mokrý ručník. Byla to jen chvíle, kdy se mé tělo laskalo s hravými kapkami vody a vlasy se mazlily s pěnou šamponu.. Mokrá jsem se zamotala do mé velké osušky a utíkala nedočkavě prosvětleným dřevěným schodištěm do jídelny, zanechávajíc za sebou mokré ťápoty. Jen jsem si v rychlosti prohrábla prsty mokré vlasy a snažila se háďata pramenů dostat za uši.. Moc se mi to nedařilo.
Seděls na terase, na sobě vyžehlenou čistou košili, četl ranní noviny a upíjel s nezájmem meruňkový džus. Ani sis mě nevšiml. Tiše jsem proběhla jídelnou k otevřeným dveřím, ve kterých si vítr pohrával s plandajícím závěsem. Asi dobře, zase by ses rozzlobil, ze jdu k snídani neoblečená. Ale já se tě nemohla dočkat a riskovala jsem i nazlobenou vrásku na tvém čele. Stoupla jsem si k tvé židli a zezadu tě objala, vtiskla ti mokrou pusu na tvář a přejela rty lehce po krku, nadechla se tvé vůně.. Santal, přivřela jsem oči a labužnicky si vychutnávala tu oblíbenou vůni. Tys kupodivu neprotestoval.. Čelo se ti rozjasnilo, jen jsi přivřel oči a nechal sis přitisknout svou hlavu k mému tělu, prsty projíždět pečlivě učesanými vlasy.. Skutečně jsi se nezlobil a nechals mě chvilku vnímat tvou blízkost..
Dnes jsem zase zaspala, rychle se osprchovala a v běhu vypila svůj hrníček brutální černé kávy, oblékla svou malou holčičku a během několika minut jsme obě seděly v aute a snažily se dohnat dnešní den. Sledovala jsem provoz v zrcátku, malá špulila pusinku a snažila se zanotovat písničku, která se ozývala z rádia. Auta popojížděla krokem ke křižovatkám a najednou jsem v tom  malém zpětném zrcátku zase zahlédla okamžik, kdy jsem tě kdysi mokrá objímala  na terase v ranním slunci a ty ses nechal rozmazlovat.. Tenkrát jsi neodešel, tenkrát ještě ne..Chvíli jsem vnímala měkkost polštáře, mimochodem, bylo to neskutečně příjemné... Ale rychle jsem se vzpamatovala, vyskočila a běžela bosa do sprchy. Cestou jsem potkala tvůj mokrý ručník. Byla to jen chvíle, kdy se mé tělo laskalo s hravými kapkami vody a vlasy se mazlily s pěnou šamponu.. Mokrá jsem se zamotala do mé velké osušky a utíkala nedočkavě prosvětleným dřevěným schodištěm do jídelny, zanechávajíc za sebou mokré ťápoty. Jen jsem si v rychlosti prohrábla prsty mokré vlasy a snažila se háďata pramenů dostat za uši.. Moc se mi to nedařilo.
Seděls na terase, na sobě vyžehlenou čistou košili, četl ranní noviny a upíjel s nezájmem meruňkový džus. Ani sis mě nevšiml. Tiše jsem proběhla jídelnou k otevřeným dveřím, ve kterých si vítr pohrával s plandajícím závěsem. Asi dobře, zase by ses rozzlobil, ze jdu k snídani neoblečená. Ale já se tě nemohla dočkat a riskovala jsem i nazlobenou vrásku na tvém čele. Stoupla jsem si k tvé židli a zezadu tě objala, vtiskla ti mokrou pusu na tvář a přejela rty lehce po krku, nadechla se tvé vůně.. Santal, přivřela jsem oči a labužnicky si vychutnávala tu oblíbenou vůni. Ty jsi kupodivu neprotestoval.. Čelo se ti rozjasnilo, jen jsi přivřel oči a nechal sis přitisknout svou hlavu k mému tělu, prsty projíždět pečlivě učesanými vlasy.. Skutečně jsi se nezlobil a nechals mě chvilku vnímat tvou blízkost..
Dnes jsem zase zaspala, rychle se osprchovala a v běhu vypila svůj hrníček brutální černé kávy, oblékla svou malou holčičku a během několika minut jsme obě seděly v aute a snažily se dohnat dnešní den. Sledovala jsem provoz v zrcátku, malá špulila pusinku a snažila se zanotovat písničku, která se ozývala z rádia. Auta popojížděla krokem ke křižovatkám a najednou jsem v tom  malém zpětném zrcátku zase zahlédla okamžik, kdy jsem tě kdysi mokrá objímala  na terase v ranním slunci a ty ses nechal rozmazlovat.. Tenkrát jsi neodešel, tenkrát ještě ne..

Autor: Dagmar Drobná Kubalík | čtvrtek 3.11.2016 16:44 | karma článku: 39,44 | přečteno: 834x
  • Další články autora

Dagmar Drobná Kubalík

Pravda a láska nějak uklouzly..

Prý vítězí.. Ale i tak mám ze všeho mrazení, že nás ty proklamace slabomyslných dovedly tak akorát do zadele.. Vážení - přiznejme si už konečně, že jsme si jen hloupě naběhli...

10.11.2016 v 23:46 | Karma: 37,96 | Přečteno: 709x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Někdy stačí lidem naslouchat, abychom pochopili, jaká je Pravda...

Rusové války nezačínají, Rusové války končí.. řekl jen tak mezi řečí a já se jen zvědavě ohlédla, abych viděla, kdo to promluvil..

27.9.2016 v 10:43 | Karma: 43,29 | Přečteno: 1235x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Nechci, aby mé děti někdo jednou učil, že "ježíšek" je sprosté slovo...

Když někdo řekne např. o panu prezidentovi, či o komkoliv jiném, že je "populista" - co tím ve skutečnosti míní?

9.9.2016 v 13:11 | Karma: 44,79 | Přečteno: 1637x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Můj dárek pro Merkelbabu..

Dámy mají dostávat dárky, nemyslíte? Všechny dámy, bez rozdílu. Jaký dárek ale pro paní Angelu? Jeden jsem přeci jenom našla.. Tak ať se jí líbí..

25.8.2016 v 15:36 | Karma: 45,18 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Pár slov vášnivým čtenářům Proptiproudu a Sputniku

Zaujalo mě, jak nezvyklé množství zdejších diskutérů má pečlivě sestudovány informace, zveřejňované zřejmě na docela jinak zaměřených platformách, nežli je tendenční iDNES či Lidovky. Ale proč mě to překvapuje, když..

19.8.2016 v 12:14 | Karma: 45,19 | Přečteno: 3141x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ÓČKO rozšiřuje spolupráci s influencery, odemyká jejich prémiový obsah

24. dubna 2024

ÓČKO prohlubuje spolupráci s předními českými videomakery a podcastery. V novém projektu O UNLOCKED...

Z léčebny za odměnu do fast foodu. Obézních dětí přibývá, i kvůli rodičům

24. dubna 2024

Premium Dětí s obezitou přibývá. „Z naší praxe nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla lepšit, spíše...

  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz