Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

I blogeři zahulili na Václaváku?

Marihuana je asi legální, v sobotu se nad Václavákem vznášela oblaka opojného kouře a jedinci zde bloudící se zvláštním výrazem ve tváři inzerovali, že se chtějí objímat. A v těchto čmoudech jsem rozpoznávala i některé známé tváře

     Zaparkovali jsme v krásnou májovou sobotu před Rozhlasem a zamířili si to neinformováni podchodem na Václavák, který divně duněl. Máj a zpomínky na osvobození Prahy Rudou armádou  zde připomínaly kvěniny s trikolorou.

Dorazili jsme na Václavák ke koni a kolem nás se rozprostřela Apokalypsa po Česku. Nedůvěřivě jsem se nadechla, vydechla a chytla manžela za ruku - "to je marihuana, všude kolem jsou tu oblaka marihuany a ti lidé jsou evidentně v rauši, proč je ti policajti neseberou, to se u nás smí, tohle je legální? Vždyť je jich tu jak berušek a jen se dívají, jak jsou ti lidé kolem zhulení," nevěřila jsem svým očím.

Kolem mě se potáceli divně oblečení lidé, v rukou měli zapálené cigarety a v očích výraz mimozemšťana, co tu právě přistál. Někteří se schovávali za kartonové cedule, které sdělovaly neumělými nápisy, že se chtějí objímat všichni se všemi a jeden z nich s podivně nepřirozeným úsměvem mířil rovnou ke mně.

Manžel mě hned vzal za ruku a vedl pryč, protože jsem začala divoce vrtět hlavou a gestikulovat, že se s nikým objímat nebudu!  Vedl mě kolem starého shrbeného pána, který právě s pláčem usedal na lavičku. "Je mi ho moc líto, musí mu být hrozně, když vidí tuto "budoucnost" našeho národa", procedil můj muž mezi zuby.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Pojď, půjdeme, nebo za chvíli budeme zhulení jako oni," otočil se na mě manžel, zatímco jsem si cvakala ještě několik apokalyptických fotek. Ten průvod, kterým projížděly vozy ověnčené sítí s marihuanou a děvčaty, předvádějící lascívní vyzývavé pohyby, doplňoval člověk, mávající tu zuřivě Ukrajinskou vlajkou.Jestli tím chtěl naznačit, že s tím vším kolem má Ukrajina co do činění, to nevím. Ale každopádně v kontextu s tou huličskou společností a chaosem kolem nás to byla zajímavá kombinace. Chudák případný přihlížející Ukrajinec!

 

 

Chvílemi se mi zdálo, že poznávám některé tváře, ale Praha je veliká - bylo by naivní se domýšlet, že tu jen tak potkám známého, ale možné je nakonec všechno, třeba si tam někdo byl pasívně (ale co když i aktivně - tam to bylo podle všeho povoleno) zahulit i z blogerů, vždyť i já dostala "přímý zásah".. Kdo by se pak divil následnému chování těch, které tam ta marjána v sobotu pozdržela..

 

Autor: Dagmar Drobná Kubalík | úterý 10.5.2016 19:45 | karma článku: 43,28 | přečteno: 2480x
  • Další články autora

Dagmar Drobná Kubalík

Pravda a láska nějak uklouzly..

Prý vítězí.. Ale i tak mám ze všeho mrazení, že nás ty proklamace slabomyslných dovedly tak akorát do zadele.. Vážení - přiznejme si už konečně, že jsme si jen hloupě naběhli...

10.11.2016 v 23:46 | Karma: 37,96 | Přečteno: 709x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

V zrcátku

Zaspala jsem. Otevřu oči a ty nikde.....................................................................................!!

3.11.2016 v 16:44 | Karma: 39,44 | Přečteno: 834x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Někdy stačí lidem naslouchat, abychom pochopili, jaká je Pravda...

Rusové války nezačínají, Rusové války končí.. řekl jen tak mezi řečí a já se jen zvědavě ohlédla, abych viděla, kdo to promluvil..

27.9.2016 v 10:43 | Karma: 43,29 | Přečteno: 1235x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Nechci, aby mé děti někdo jednou učil, že "ježíšek" je sprosté slovo...

Když někdo řekne např. o panu prezidentovi, či o komkoliv jiném, že je "populista" - co tím ve skutečnosti míní?

9.9.2016 v 13:11 | Karma: 44,79 | Přečteno: 1637x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Můj dárek pro Merkelbabu..

Dámy mají dostávat dárky, nemyslíte? Všechny dámy, bez rozdílu. Jaký dárek ale pro paní Angelu? Jeden jsem přeci jenom našla.. Tak ať se jí líbí..

25.8.2016 v 15:36 | Karma: 45,18 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz