Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Angela, prostě Angelina..

Angela Merkelová - dáma, která si zaslouží obdiv a obhajobu svých chyb. Na rozdíl od jiných touží po humánním světě. Angela Merkelová napáchala svojí otevřenou náručí vůči uprchlíkům tolik dobra, až výsledek přestal být dobrý?

     Ne, to určitě nečtěte můj názor, to jsem se dnes začetla na výzvu přítelkyně do Parlamentních listů a šéfredaktor, pan Pavel Šafr, mě dočista dodělal. Ano, určitě s ním souhlasím, že úroveň diskusí upadá a někdy sklouzne úplně mimo mantinely.

     Ale proč začíná obšírným hodnocením diskusí? To si každý autor článku musí přeci vyřídit a zvládnout sám. I mě již napadlo, že by bylo fajn, kdyby "ajťáci" vyrobili tlačítko na smazání celé diskuse.. Ale zase na druhou stranu - nedávno mi někdo napsal: "Ty jeho blogy jsou katastrofa, to už nikdo nečte, ale ty diskuse, to je materiál! Já už čtu pouze ty diskuse..." (hádejte, o koho z kolegů blogerů se jednalo?)

     Aha, ona s ním většina čtenářů obvykle nesouhlasí a tak má potřebu té minoritě sdělit svou obhajobu. Asi, aby jeho textík byl dočten (alespoň někým) do konce a aby alespoň na někoho působil. Co myslíte? Schválně, jak to vidíte, nebudu mluvit za pana Šafra, přečtěte si jeho verzi:

http://svobodneforum.cz/proc-nekritizuji-nemce-a-proc-mam-obavy-z-ceskeho-vyvoje/

     Co mi z toho ublíženeckého textu uvízlo v paměti? Pan šéfredaktor měl německé zaměstnavatele, tudíž si osobuje německou mentalitu a cítí se kompetentní vyjadřovat k tématu "Angela Merklová jako naprostý propadák v kauze řešení emigrantské krize" a stavět se do role nenápadně nápadného obhájce.  On to vidí správně, ostatní jsou hysterici, xenofobové a zřejmě i rasisti... Ne, takhle to nenapsal, ale takhle mi to zůstalo po přečtení jeho příspěvku uloženo v hlavě.

     Také bych se k tématu mohla cítit být kompetentní vyjadřovat, mám přeci česko-německou krev, německé předky, blízkého příbuzného Syřana, v Německu žije má rodina a já tam trávila prázdniny, měla po smrti maminky domov... Ale já nesdílím názory s panem Šafrem. Já si z dětství naopak pamatuji, jak se má německá část rodiny nemohla ztotožnit s tehdejší  proimigrantskou politikou Německa, které se takto mimo jiné vyrovnávalo i s minulostí.

     Má teta Sisi mě jednou vzala do imigrantské čtvrti a ukazovala, co Němci postavili pro imigranty, vysvětlovala mi systém a výši sociálních podpor, které oni, jako daňoví poplatníci museli financovat. Nikdo se jich neptal. Tak to bylo nastaveno. Sisi byla dáma, tak se jen dívala zle a bezmocně. Kdyby dámou nebyla, tak by jadrně zaklela a s gustem si uplivla.

     Bylo to v Bavorsku, před 30 lety. Ne, tehdy jsme neřešili uprchlíky z Afriky, tehdy se Němci starali o Poláky, Rusy, Čechy... A pak jsem byla se Sisi v marketu a tam vedle nás u kasy platil obrovský černoch v kšiltovce. "Sisi?" Ptala jsem se očima. Ona se jen usmála: "To je dobrý, tady ve Schweinfurtu je americká základna, jsou tu Američani, vojáci. Jsme za ně vděční, jinak by tu byli Ivani.."

     Ano, v té době nemělo Rusko (tehdy Sovětský svaz) žádnou perspektivu, žádnou budoucnost. Dnes je poněkud jiná situace - víte, že Rusko je dnes prakticky bez dluhů? Ale neříkejte to nahlas před Obamou, nechte si to pro sebe.

     Asi jsem dnes přišla o přítelkyni, protože se nemůžeme shodnout o názoru na článek pana Schafra. Ona se necítí  článkem manipulována - prý rozumí, či vlastně nerozumí  a má naštěstí zdravý rozum. Opět mě dnes někdo "dostal" - nepotkat se s tím, tak neuvěřím, že je něco takového ještě dnes v realitě možné.

     No, co s tím?

     "OK, už sis koupila burku, kámoško? Na manipulaci je zrádná ta věc, že si ji neuvědomujeme.. Proto to je manipulace.. Až najednou tu je ten výsledek a nestačíme se divit... (když tak na youtube jsou videa, jak se v té burce dá jíst na veřejnosti - můžeš začít trénovat). Holka, ale já tě mám ráda, takhle to nemělo skončit.. Zkus si přečíst názor  pana Kuchaře, co ty na to? Stále nic? To chce Čas, ale právě Čas je luxus, Čas je to, čeho se nám nedostává.

  http://vladimirkuchar.blog.idnes.cz/c/477029/test-objektivity-ceske-televize-v-informovani-o-migrantske-krizi.html

     Burka je jen symbol, symbol něčeho, co má jméno ISLÁM.

     "Islám je pro člověka tím, čím vzteklina pro psa." (Winston Churchill)

 

Autor: Dagmar Drobná Kubalík | čtvrtek 17.9.2015 21:40 | karma článku: 33,03 | přečteno: 1290x
  • Další články autora

Dagmar Drobná Kubalík

Pravda a láska nějak uklouzly..

Prý vítězí.. Ale i tak mám ze všeho mrazení, že nás ty proklamace slabomyslných dovedly tak akorát do zadele.. Vážení - přiznejme si už konečně, že jsme si jen hloupě naběhli...

10.11.2016 v 23:46 | Karma: 37,96 | Přečteno: 709x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

V zrcátku

Zaspala jsem. Otevřu oči a ty nikde.....................................................................................!!

3.11.2016 v 16:44 | Karma: 39,44 | Přečteno: 834x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Někdy stačí lidem naslouchat, abychom pochopili, jaká je Pravda...

Rusové války nezačínají, Rusové války končí.. řekl jen tak mezi řečí a já se jen zvědavě ohlédla, abych viděla, kdo to promluvil..

27.9.2016 v 10:43 | Karma: 43,29 | Přečteno: 1235x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Nechci, aby mé děti někdo jednou učil, že "ježíšek" je sprosté slovo...

Když někdo řekne např. o panu prezidentovi, či o komkoliv jiném, že je "populista" - co tím ve skutečnosti míní?

9.9.2016 v 13:11 | Karma: 44,79 | Přečteno: 1637x | Diskuse| Ostatní

Dagmar Drobná Kubalík

Můj dárek pro Merkelbabu..

Dámy mají dostávat dárky, nemyslíte? Všechny dámy, bez rozdílu. Jaký dárek ale pro paní Angelu? Jeden jsem přeci jenom našla.. Tak ať se jí líbí..

25.8.2016 v 15:36 | Karma: 45,18 | Přečteno: 2942x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  11:54

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:50

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Nezvládla jsem prodat svou práci. Neměla jsem lajky, řekla končící Langšádlová

25. dubna 2024  11:44

Ministryně pro vědu, výzkum a inovace Helena Langšádlová (TOP 09) se rozhodla podat demisi, protože...

Rakety ATACMS jsou stěžejní, ale Rusové se mohli připravit, míní analytici

25. dubna 2024  11:30

Rakety dlouhého doletu ATACMS, které USA poskytly Ukrajině, by mohly oslabit ruskou logistiku a...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 62
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4961x
dayen@seznam.cz